کمک سایبری آمریکا به کشورهای عربی برای تقابل با ایران
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. لطفا نظراتتون را از ما دریغ نکنید. با تشکر
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 41
بازدید هفته : 230
بازدید ماه : 221
بازدید کل : 60410
تعداد مطالب : 148
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



روز خوش

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اجتماعی
اخبار روز ایران




ین سایت می‌نویسد همان گونه که در 22 ژوئن 1941، آلمان نازی به اتحاد شوری حمله کرد، در تاریخ 29 می 2013 نیز ایران از طریق «تحریک میلیون‌ها تظاهرکننده خشن شیعه» و تحت پوشش اعتراض به ساخت یک مرکز خرید، ترکیه را مورد تهاجم قرار داده است. این سایت در ادامه این مطلب توهم آلود می‌نویسد، هرچند اردوغان گمان می‌کرد به واسطه عضویت در ناتو، از چنین تهاجمی از سوی ایران در امان است، ‌ثابت شد که وی اشتباه می‌کرده و در این زمینه، اوباما به اردوغان خیانت کرده است. 

 
کمک سایبری آمریکا به کشورهای عربی برای تقابل با ایران
 

در پایان، روزنامه «دیلی استار» لبنان، اظهارات رئیس گروه ‌«ائتلاف ملی سوریه» را بازتاب داده که در سخنانی، ادعاهایی را علیه ایران و حزب الله مطرح کرده است. به نوشته این روزنامه، جرج صبرا در مصاحبه‌ای با خبرگزاری آسوشیتدپرس مدعی شده، مداخله حزب الله لبنان در سوریه، درگیری‌ها در این کشور را به یک منازعه فرقه‌ای تبدیل کرده و اظهار داشته تا هنگامی که حزب الله و ایران به همراه نیروهای دولت بشار اسد در حال مبارزه با مخالفین هستند، هیچ صلحی در سوریه به دست نخواهد آمد. وی پا را از این هم فراتر گذاشته و مدعی شده، سوریه تحت اشغال نیروهای خارجی است و از جامعه جهانی خواسته هر چه زودتر نسبت به مداخله در سوریه اقدام کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:, :: 10:52 ::  نويسنده : Hadi